هدایای مناسب برای خانم ها کدامند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

  1. لیستی از بهترین کادو برای خانم ها برای شخصی سازی هدیه ، در مورد سلایق شخصی که آن را دریافت می کند ، تأمل کنید. سعی کنید به یاد داشته باشید که کدام محصول یا تجربه را دوست دارند (شاید مستقیماً به شما گفته باشند یا متوجه شده باشید) [1] .
    • به عنوان مثال ، شاید دوست شما بازی های ویدیویی ، سینما و غذاهای تایلندی بهترین کادو برای خانم ها را دوست داشته باشد. می توانید شخصیت او را نیز در نظر بگیرید: آیا او درونگراست (بنابراین ترجیح می دهد با گروه های کوچکی از افراد تجربه کند یا دو نفر باشد) یا برون گرا (می خواهد مهارت های جدیدی کسب کند و با مردم ملاقات کند)؟
    • سن او را نیز باید در نظر بگیرید. یک فرد بزرگسال 45 ساله هدیه ای متفاوت از پسر 16 ساله را ترجیح می دهد.
    • به سرگرمی های او فکر کنید. اگر این فرد از باغبانی لذت می برد ، می توانید به او یک گیاه داخلی بدهید.
     
     
  2. 2
    رابطه ای که با این شخص دارید را در نظر بگیرید.  بهترین کادو برای خانم ها اگر پیوندی بسیار نزدیک ، چه از نوع افلاطونی و چه عاشقانه دارید ، ممکن است بخواهید یک هدیه شخصی تر انتخاب کنید. اگر صرفاً یک آشنایی باشد ، هدیه می تواند چیزی مفید یا مقرون به صرفه باشد.
    • یک هدیه توجه یا احساسی برای یک شریک عاشقانه خوب است. این می تواند یک تجربه هدیه یا حتی یک تجربه به خودی خود باشد ، مانند یک شام با شمع در یک رستوران لوکس.
    • یک دوست صمیمی ممکن است نمادی از دوستی شما را بداند. به عنوان مثال برای مشاهده بهترین کادو برای خانم ها و بهترین هدیه برای عشقم اینجا کلیک کنید. ، اگر از طریق حماسه هری پاتر دوست شوید ، ممکن است هدیه ای را براساس آن مضمون در نظر بگیرید.
    • اگر این یک آشنایی ساده باشد ، گواهی هدیه خوب است. بهترین کادو برای خانم ها  می توانید از آن برای خرید هر آنچه که ترجیح می دهید استفاده کنید.
     
     
  3.  
    3
    سعی کنید بفهمید که چه مواردی ممکن است نیاز داشته باشند. به این فکر کنید که کدام محصولات ممکن است در زندگی روزمره مفید باشند یا خرید بزرگی را که مدتها پیش او انجام داده در نظر بگیرید. می توانید برای شروع مدرسه یک وسیله جدید که چشمش بهترین کادو برای خانم ها به او است به او هدیه دهید [2] .
    • به دنبال هدیه هایی باشید که عملی ، اما همچنین برای گیرنده لذت آور باشد: شاید آنها توانایی خرید یک شی خاصی را ندارند یا وقت ندارند که بروند و آن را بخرند.
    • از بیش از حد در بودجه خود پرهیز کنید ، در غیر این صورت ممکن است احساس کند به شما اهانت شده است - هدیه باید تعجب آور باشد ، او را شوکه نکنید.
     
  4.  
    4
    اگر می توانید ، به لیست های علاقه مندی آنلاین او نگاه کنید. بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی مانند eBay و Etsy به کاربران امکان می دهند لیست مورد علاقه خود را با موارد دلخواه خود ایجاد کنند. اگر می توانید وارد حساب گیرنده شوید ، می توانید نشانه بگیرید [3] .
    • فقط اگر رابطه صمیمی دارید و فکر نمی کنید ممکن است بهترین کادو برای خانم ها عصبانی شود ، به حساب او نگاه کنید ، زیرا هدف شما کاملا نجیب است.
    • اگر او هیچ لیستی ندارد ، به مواردی که می گوید توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر او فقط گفت که چقدر دوست دارد یک مورد خاص داشته باشد ، آن را به عنوان یک پیشنهاد انتخاب کنید.
     
  5.  
    5
    سعی کنید به او یک شی با ارزش احساسی بدهید ، مانند یک عکس زیبا که شما را به تصویر می کشد و گیرنده آن را دوست دارد. قاب آن را بگیرید: این یک هدیه لطیف و دوست داشتنی است که می توانید آن را در معرض نمایش بگذارید [4] .
    • همچنین می توانید از اولین تعطیلاتی که با هم گذراندید بهترین کادو برای خانم ها ، اقلام مختلف با ارزش احساسی را به عنوان یادگاری انتخاب کنید و آنها را در یک ظرف خوب قرار دهید. با این کار یک جعبه حافظه ایجاد می شود که می توانید آن را به دلخواه پر کنید و آن را بدهید. این شامل مجموعه ای از خاطرات به اشتراک گذاشته شده توسط هر دو خواهد بود.
     
  6.  
    6
    به او تجربه دهید ، که اغلب می تواند تأثیر بیشتری نسبت به یک شی simple ساده داشته باشد. می توانید ماساژ یک زن و شوهر ، یک کلاس چتربازی یا یک شام را در رستوران مورد علاقه او انتخاب کنید. تجربیاتی را در نظر بگیرید که گیرنده را متعجب و هیجان زده خواهد کرد ، به طوری که یک حافظه خوب باقی خواهد ماند [5] .
    • اگر سفر طولانی دارد ، می توانید کتاب صوتی را نیز به او هدیه دهید. بهترین کادو برای خانم ها این یک هدیه عملی است که به او امکان می دهد وقت خود را صرف یادگیری چیز جدید یا گوش دادن به یک داستان جذاب کند. به طور خلاصه ، او قادر خواهد بود یک تجربه گرانبها داشته باشد.
     
  7.  
    7
    علاوه بر هدیه ای ملموس به او ، وقت خود را نیز به او پیشنهاد دهید. اگر گیرنده با مشکلات استرس روبرو است ، بیش از حد کار می کند یا مشکل دارد ، وقت خود را به او پیشنهاد دهید. شما می توانید یک هفته از باغ او مراقبت کنید یا کودکان را یک روز نگه دارید ،بهترین کادو برای خانم ها بنابراین او می تواند برای خودش وقت بگذارد [6] .
    • این هدیه همچنین برای افراد دارای معلولیت جسمی یا ذهنی بسیار مناسب است ، زیرا می توانید برای آنها آشپزی کنید ، در طول شب به آنها کمک کنید و یا برای آنها مشکلی تعیین کنید.
     
  8.  
    8
    یک هدیه خانگی درست کنیدبعضی اوقات این بهترین هدایا است ، زیرا غالباً پر از محبت و خوب فکر شده است. به علاوه ، گیرنده متوجه خواهد شد که شما وقت و تلاش خود را صرف کرده اید ، بنابراین آنها حتی بیشتر از آن قدردانی خواهند کرد. وقت بگذارید و چیزهایی را که دوست دارند درست کنید ، مانند محصولات حمام ، کلوچه یا شمع . می توانید تصمیم بگیرید که یک شی یا چند شی درست کنید و سپس آنها را در یک سبد مرتب کنید.
    • شما همچنین می توانید یک مورد برای خانه مانند کابینت بهترین کادو برای خانم ها ، نقاشی یا یک چیز تزئینی برای باغ ایجاد کنید. حس سبک و تنظیمات گیرنده را در نظر بگیرید.
    • اگر دوست دارید آشپزی کنید ، می توانید کوکی های تکه شکلات درست کنید یا پیشنهاد تهیه شام ​​را بدهید.
     
 
قسمت2

ایده های هدیه برای یک آشنا

  1.  
    1
    برای میزبان ها هدیه درست کنید. اگر به یک شام یا رویداد دیگری دعوت شده اید ، چیزی را برای میزبانها بیاورید ، مثلاً یک بطری شراب. اگر آنها مشروب نمی نوشند یا شما ترجیح می دهید یک هدیه منحصر به فرد بدهید ، می توانید DIY را انتخاب کنید. به عنوان مثال بهترین کادو برای خانم ها ، مخلوط ادویه ها و ادویه ها را در یک ظرف شیک آماده کنید. گیرنده می تواند از آن برای چاشنی مرغ یا ماهی استفاده کند. همچنین می توانید کیک یا دسر دیگری درست کنید ، سپس آن را در کاغذ موم بپیچید [7] .
    • می توانید وسایل خانگی دیگری مانند شمع یا محصولات حمام به همراه داشته باشید.
    • اگر گیرنده را به خوبی نمی شناسید ، هدیه ای خوراکی انتخاب کنید که همیشه حس خوبی ایجاد کند.
     
  2.  
    2
    برای یک معلم یا رئیس یک هدیه عملی بخرید. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای شخصی در موقعیت اقتدار مانند استاد یا کارفرما هستید ، یک چیز عملی مانند سبد هدیه حاوی لوازم التحریر (با تمام موارد ضروری برای سال تحصیلی آینده) را انتخاب کنید. یا چای و قهوه (اگر گیرنده یک نوشیدنی گرم دوست دارد) [8] شما همچنین می توانید یک پوشش فنجان درست کنید.
     
  3. 3
    اگر لازم است به رئیس خود هدیه دهید ، مخصوصاً اگر می خواهید تحت تأثیر قرار دهید ، یک مورد کاربردی اما کاملاً فکر شده انتخاب کنید. مثلا:
    • یک گیاه آبدار زیبا یا تراریوم شیشه ای برای رونق بخشیدن به مطب او.
    • اگر کوکتل دوست دارد ، بهترین کادو برای خانم ها یک ست هفت تکه یا یک درب بازکن پیچیده به او بدهید.
    • اگر می دانید که او شوخ طبعی دارد ، می توانید برای او یک تقویم میز زیبا برای سال نو بخرید.
     
  4.  
    4
    یک همکار را برای شام بیرون ببرید. اگر می خواهید به یک همکار کار خود هدیه دهید ، می توانید هنگام خارج شدن از دفتر ، ناهار یا شام را به آنها پیشنهاد دهید. بنابراین می توانید کمی استراحت کنید و خاموش شوید ، در حالی که هنوز حرفه ای خاصی دارید.
    • اگر برای چندین همکار هدیه دارید ، می توانید برای هر یک بطری شراب بخرید یا سبدهای هدیه درست کنید. سعی کنید هدیه یکسانی را به همه هدیه دهید ، تا از ایجاد حسن نیت جلوگیری کنید.
     
  5.  
    5
    از یکی از نزدیکان گیرنده هدیه راهنمایی بخواهید. اگر نمی دانید برای یکی از آشنایان خود چه چیزی بخرید ، می توانید با یکی از دوستان یا اقوام خود تماس بگیرید. با آن همکار که رئیس را به خوبی می شناسد صحبت کنید. اگر مجبور شدید به شام ​​بروید بهترین کادو برای خانم ها ، با دوست دیگری که از او دعوت شده تماس بگیرید و برای یافتن هدیه مناسب ایده های خود را رد و بدل کنید.
    • پیش از این در مورد این بحث کنید تا از خرید همان چیز خودداری کنید.
     
 
قسمت3

هدیه بده

  1.  
    1
    بسته را شخصی سازی کنید. تماشای گشودن گیرنده از آن بی ارزش و جزئی جدایی ناپذیر از کل این تجربه است. سعی کنید کارت هدیه را سفارشی کنید: آن را به رنگ دلخواه یا با چاپ دلخواه خود انتخاب کنید. برای اینکه جلوه بیشتری به آن بدهید ، از کمان یا روبان استفاده کنید [9] .
    • همچنین می توانید با استفاده از یک جعبه یا کیسه کادویی بهترین کادو برای خانم ها جلوه خلاقانه ای به آن بدهید و آن را با دستمال آغشته کنید.
    • برای خندیدن با گیرنده و پیچیدگی باز کردن هدیه ، می توانید آن را با نوار نقاب بسته بندی کنید. کنار گذاشتن آن آسان نخواهد بود ، اما به آنها یادآوری کنید که ارزش آن را خواهد داشت.
     
  2.  
    2
    یک یادداشت خوب برای همراهی هدیه بنویسید - این یک لمس خوب در نظر گرفته می شود ، که به شما کمک می کند هر آنچه را که احساس می کنید بیان کنید. کارت های زیبا اغلب روز گیرنده را جلا می بخشند و او را بیش از پیش هیجان زده می کنند.
    • اگر تجربه ای را در قالب کارت هدیه یا گواهی ارائه می دهید ، آن را در پاکت یادداشت قرار دهید.
     
  3.  
    3
    هدیه را به روشی خلاقانه و غیرمعمول هدیه دهید. از گیرنده دعوت کنید تا به یک گنج یابی بپردازد یا پیامی را در کتاب مورد علاقه خود قرار دهد تا بتواند آن را رمزگشایی کند تا هدیه را پیدا کند [10] .
    • همچنین می توانید هدیه را در مکانی غیر منتظره بگذارید و گیرنده را غافلگیر کنید.
    • اگر هدیه را به شکلی بهترین کادو برای خانم ها خلاقانه به او پیشنهاد دهید ، او را بیش از پیش هیجان زده و تجربه بسیار زیباتر خواهید شد.
     
 

2. کارت های هدیه لو

امروزه بسیاری از مغازه ها امکان خرید کارت های هدیه / کوپن را ارائه می دهند. بدون شک این یک هدیه کم خطر است ، زیرا گیرنده می تواند تصمیم بگیرد که چه چیزی را به میل خود انتخاب کند ، اما به همان اندازه فوق العاده غیر شخصی است .

آن را به عنوان لنگر نجات نگه دارید ، بهترین کادو برای خانم ها  فقط اگر با گیرنده صمیمیت زیادی داشته باشید یا واقعاً قادر به خرید نیستید.

همیشه اهدای چیز عینی ترجیح داده می شود ، که می تواند توجه و لذتی را که برای دادن ایجاد کرده اید درک کند. چون در پایه هدیه ، این باید وجود داشته باشد! لذت انجام آن!

 

3. هدایای 2.0

امروزه خریدهای زیادی نیز به صورت آنلاین انجام می شود ، اما هدیه ها را به خانه خود تحویل بگیرید و سپس آنها را شخصاً به گیرنده تحویل دهید. همچنین به یاد داشته باشید که هدیه را از بسته بندی تجارت الکترونیکی خارج کرده و خودتان به درستی بسته بندی کنید.

 

4. چی ندادن!

هدایایی وجود دارد که هرگز نباید به آنها اهدا شود ، برخی دیگر که احتیاطی اندک است ، گاهی اوقات با خرافات یا سنتها مرتبط است.

اگر صریحاً درخواست نشود ، از دادن کرم های ضد سلولیت  بهترین کادو برای خانم ها  ، ضد چروک و موهای زائد خودداری کنید: ممکن است به نظر برسد که می خواهید پیشنهادی برای اصلاح چیزی ارائه دهید! در عوض ، به یک مرکز زیبایی یا سلامتی کوپن بدهید!

از لوازم خانگی مانند آهن ، جاروبرقی نیز خودداری کنید: آنها بیشتر از هدیه ، عطر و طعم "کار عالی" را دارند! مثل این است که به کودکی که منتظر یک اسباب بازی است لباس بدهید.

آیا صحنه ای از فیلم "پدر عروس" با استیو مارتین را به خاطر می آورید که عروس آینده از همسرش مخلوط کن دریافت می کند؟ برو دوباره ببین

 
پدر_عروس_1991
 
 

اگر دوست خرافی دارید ، آنها هرگز مروارید ، چتر و دستمال نمی دهند ، آنها نماد اشک هستند. و نه حتی اشیا pointed اشاره دار ، بنابراین سنجاق ، قیچی و چاقو ، زیرا آنها بدشانسی می آورند.

اگر کیف پول اهدا کردید ، به یاد داشته باشید بهترین کادو برای خانم ها  که درآمدزایی فرخنده را در آن قرار دهید.

 

5. بلیط

همراهی یک هدیه با یک یادداشت اجباری نیست ، اما بدون شک یک حرکت عالی است ، باعث می شود هدیه حتی برای گیرنده گرانبها شود ، بلکه بسیار عمیق تر ، یک خاطره زیبا برای نگه داشتن. آداب و معاشرت می گوید این "هدیه ای است که همراه بلیط است" و نه بالعکس.

در عوض ، در صورت ارسال هدیه اجباری است. بهترین کادو برای خانم ها  کارت باید با دست ، چند کلمه اما صمیمانه نوشته شود و باید امضا شود (در صورت لزوم بدون عنوان و با نام قبل از نام خانوادگی).

اگر کارت ویزیت دارید می توانید از آن کارت های شخصی ، اما نه حرفه ای ، فقط با نام و نام خانوادگی مشخص استفاده کنید. در صورت نداشتن کارت سفید ، مشکلی نیست.

در کریسمس همچنین می توانید کارت های کریسمس زیبا را انتخاب کنید ، شاید دارای یک چشم انداز زیبا در زمستان یا تولید مثل کلاسیک. اگر مقصد کودک نیست از سانتا کلاوس اجتناب کنیم!

 

6. وقتی هدیه باید باز شود

این هدیه باید در لحظه تحویل آن کنار گذاشته شود تا بتوانید با اشتیاق از کسانی که بلافاصله آن را ساخته اند تشکر کرده و رضایت لازم را بدست آورید. از طرف دیگر ، اگر شرایط به گونه ای باشد که قادر به باز کردن آن نیستید ، بعداً این کار را انجام دهید بهترین کادو برای خانم ها  ، اما به یاد داشته باشید که بلافاصله با شخصی که آن را به شما داده تماس بگیرید تا تشکر کند

هنگامی که چندین هدایا ، از طرف میهمانان مختلف ، به عنوان مثال یک روز تولد دریافت می کنید ، آنها هرگز همه را با هم باز نمی کنند ، این امر به این دلیل است که شخصی که فقط اندکی فکر کرده است ممکن است احساس فرومایگی کند.

اگر آنها به شما گل دهند ، باید فوراً یک گلدان بردارید و آنها را به نمایش بگذارید. به همین دلیل است که دسته های گل بزرگ هرگز نباید به میزبان اهدا شود ، که در حال حاضر مشغول انجام افتخارات است ، مجبور می شود مهمانان را برای ترتیب دادن آنها رها کند.

در تعطیلات کریسمس می توانید هدیه را رد و بدل کنید و آنها را در زیر درخت قرار دهید ، منتظر شب کریسمس یا روز کریسمس باشید تا آنها را باز کند. تشکر باید دوباره تمدید شود.

 

 
 

7. چه چیزی هنگام گفتن نباید گفت

اول از همه ، باید از هرگونه اظهار نظر در مورد ارزش و قیمت هدیه و همچنین در مورد هر مشکلی که در یافتن آن داشتید ، خودداری کنید: « آیا آن را دوست دارید؟ من نیمی از دنیا را گشتم و به دنبال او گشتم !! "

اما همچنین از اظهار نظرها و توضیحاتی مانند: بهترین کادو برای خانم ها  فکر نمی کنم آن را داشته باشید!" خودداری کنید. ، اغلب عباراتی فریبنده هستند و می توانند از ارزش هدیه خود بکاهند.

نه حتی به حیا دروغین و بی اعتبار کردن هدیه:  "این یک چیز پیش پا افتاده است ، این مزخرف است" ، هرکسی که آن را دریافت کند احساس می کند کمتر مورد توجه قرار گرفته و "مهم" نیست.

پس چه می توانیم بگوییم؟ این فقط با یک آرزو خودش را می دهد .

 

8. چگونه تشکر کنیم

ما همیشه وقتی هدیه ای را باز می کنید ، از شما تشکر می کنیم ، چه به سلیقه شما باشد یا نه.

اگر هدیه را بعداً باز کردید ، به یاد داشته باشید که اگر دوست هستید ، برای تشکر از شما تماس بگیرید یا پیامی ارسال کنید. در عوض ، انتشار و تشکر در شبکه های اجتماعی بسیار سلیقه ای نیست.

برای هدایای حرفه ای می توانید از طریق ایمیل از آنها تشکر کنید.

سپس از عباراتی مانند « اما نباید زحمت می کشید! "یا" شما چه کار کردید؟ بهترین کادو برای خانم ها  حتی اگر به عنوان نوعی حسن نیت ارائه شود ، آنها می توانند ما را نسبت به عدم تقدیر از هدیه شک کنند و در نتیجه موجب عدم رضایت اهدا کننده شوند.

 

9. مبادله هدیه

جایگزینی هدیه هیچ مشکلی ندارد. اما سعی کنید خود را برای تغییر رنگ یا اندازه محدود کنید ، نه کاملا جنسیت و همیشه به کسانی که این رنگ را به شما داده اند اطلاع دهید.

با تشکر از شما ، با لبخند و شاید در صورت امکان ، احتمال تغییر آن را ذکر کنید ، بهترین کادو برای خانم ها  شاید بخواهید رنگ را جایگزین کنید تا آن را به لباس دیگری که قبلاً دارید ، همراهی کنید.

هنگام خرید یک هدیه ، به ویژه برای لباس ، همیشه از حسن نیت مجوز بخواهید: این روش بازگشت را بسیار آسان می کند!

 

10. بازیافت

یکی از زشت ترین فعالیت ها بازیافت هدیه است. این باور که شما یک هدیه اختصاصی داده اید ، در عوض بازیافت هدیه ای است که توسط دیگران ساخته شده ، بد سلیقگی است. تمسخر شما احمق های باورنکردنی را به خطر می اندازید ، بهترین کادو برای خانم ها  و دیر یا زود هدیه به کسانی که اولین بار آن را هدیه داده اند باز می گردد! مراقب باش.

متفاوت است اگر چیزی را اهدا کنید که دیگر به دوست عزیز استفاده نمی کنید ، اما باید اعلام شود و شاید علاوه بر هدیه دیگری باشد که به هر حال به او می دادیم.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 18 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی